«احمدرضا درویش» با «کندو» به «سیستان و بلوچستان» می رود

شماره مطلب:
1637
سه شنبه 1400/10/28 01:09
ساخت اولین سریال کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس

«احمدرضا درویش» با «کندو» به «سیستان و بلوچستان» می رود

«احمدرضا درویش» که با ساخت آثار دفاع مقدسی همچون «دوئل» و «آخرین خورشید» و «کیمیا» شناخته می شود و به دلیل مشکلات اکران فیلم «رستاخیز» چند سالی از فیلمسازی کنار رفته بود، قرار است اولین سریال خود را در فضای منطقه سیستان و بلوچستان با نام «کندو» تولید کند.

«علی دارابی» که فردی شناخته شده در حوزه تلویزیون به شمار می آید و این روزها معاون ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است، در یک پست در صفحه شخصی اش در فضای مجازی از تولید اولین سریال «احمدرضا درویش»؛ فیلمساز گزیده کار سینمای ایران خبر داد و نوشت: در دفتر معاونت میراث فرهنگی میزبان فیلمنامه نویس و کارگردان شهیر ایران «احمدرضا درویش» و دکتر «مهدی فرجی» مدیر خوشنام و کاربلد سابق سیما و تهیه کننده حرفه‌ای امروز تلویزیون بودم. هر دو از خانواده معظم شهیدان هستند و برایم عزیز. خدمات زیادی به جامعه هنری کرده‌اند، با اخلاق، فهیم و وفادار به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی.

درصدد ساخت سریالی به نام «کندو» هستند که عمدتاً به زیبایی‌ها و پاکی‌های خطه سیستان و بلوچستان که معمولاً از قاب دوربین‌ها گم بوده است می‌پردازد.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزنده خواهد بود. مخصوصاً آنکه «درویش» اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار دارد و می‌تواند در نوع خود کم نظیر باشد.»

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X