«بانو» زندگی مادر شهیدان فرجوانی را روایت می‌کند

شماره مطلب:
2826
سه شنبه 1401/08/24 09:41

«بانو» زندگی مادر شهیدان فرجوانی را روایت می‌کند

مستند «بانو» با صدای ثریا قاسمی، روایتگر زندگی پر فراز و نشیب بانو عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی سه‌شنبه 24 آبان ساعت 19:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.

ثریا قاسمی در فیلم مستند «بانو» زندگی پر فراز و نشیب بانو عصمت را روایت می‌کند، بانویی که پس از ازدواجی عجیب وارد دنیایی جدید می‌شود، دنیایی که در آن با سختی‌ها و مشکلات پیچیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و حالا پس از ۶۰ سال زندگی در اهواز و گذر پیروزمندانه از این مصائب به یک قهرمان ملی تبدیل شده است. 

بانو عصمت مادر شهیدان فرجوانی است. زنی که خودش و اعضای خانواده اش از جمله همسر و سه فرزندش هرکدام به نوعی با جنگ در ارتباط هستند. زندگی پس از جنگ و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی خانم احمدیان نیز بخش مهمی از زندگی اوست که در این مستند به آن پرداخته شده است.

محمد حبیبی منصور که تجربه ساخت فیلم‌های دیگری مانند «صیادان عشق»، «نقطه رهایی»، «داستان آینده» و «معلم» را داشته، در مستند «بانو» از زنی شبیه خود مردم سراغ گرفته، بانویی که ویژگی‌های یک قهرمان را دارد و به عنوان الگو برای مردم جامعه دست یافتنی است.

این مستند که در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده، سه شنبه 24 آبان ساعت 19:30 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت 9 خواهد بود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X