«جمشید هاشم‌پور» ناخدای یک فیلم راهبردی می‌شود

شماره مطلب:
1922
یکشنبه 1401/01/28 01:01

«جمشید هاشم‌پور» ناخدای یک فیلم راهبردی می‌شود

به گفته مدیرعامل موسسه «نگار فیلم تبیان»، «جمشید هاشم‌پور» در فیلم «مسخ نرگس، نقش یک ناخدا را ایفا می‌کند که حرفه‌اش لنج‌سازی به‌عنوانی یکی از حرفه‌های اصیل و دیرینه‌ی مردمان جنوب است.

«حامد حقیقت»؛ مدیرعامل موسسه «نگار فیلم تبیان»، درباره‌ی ساخت فیلم سینمایی «مسخ نرگس» به «مهر» گفت: در دوره‌ی جدید فعالیت‌های خود همچنان چهارچوب اصلی فعالیت‌های ما قصص انبیاست.

 وی افزود: داستان این فیلم مرتبط با یکی از مسائل راهبردی است که باید به آن ورود می‌کردیم. قصه‌ی این فیلم که با همکاری هنرمندان ایران و اسپانیا مقابل دوربین رفته است، تماماً در شهر بوشهر می‌گذرد. این فیلم درباره‌ی یک خانم هنرمند اسپانیایی است که برای کاری به کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس آمده است اما براساس یک اتفاق، قایق تفریحی او دچار سانحه می‌شود و او سر از بوشهر در می‌آورد. داستان اصلی فیلم از همین مرحله آغاز می‌شود و این هنرمند در شهر بوشهر، گام به گام در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که جذب آیین‌ها و اصالت‌های ارزشی و اخلاقی سرزمین ما می‌شود. «جمشید هاشم‌پور» در این فیلم نقش یک ناخدا را ایفا می‌کند که حرفه‌اش لنج‌سازی به‌عنوانی یکی از حرفه‌های اصیل و دیرینه‌ی مردمان جنوب است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X