«داستان شهیدان» بخش ویژه‌ی جایزه‌ی ادبی یوسف شد

شماره مطلب:
981
یکشنبه 1400/07/11 02:15

«داستان شهیدان» بخش ویژه‌ی جایزه‌ی ادبی یوسف شد

دبیر اجرایی جایزه‌ی ادبی یوسف استان تهران، ضمن اشاره به جزییات جوایز استانی و کشوری در بخش‌های مختلف به تشریح بخش ویژه و شرایط شرکت در آن پرداخت.

دبیر اجرایی جایزه‌ی ادبی یوسف استان تهران، ضمن اشاره به جزییات جوایز استانی و کشوری در بخش‌های مختلف به تشریح بخش ویژه و شرایط شرکت در آن پرداخت. «کوثر دانش» درباره‌ی اهداف این رویداد اظهار داشت: با هدف هم‌افزایی ادبیات پایداری در مناطق مختلف کشور، تولید و خلق آثار ادبی فاخر در حوزه‌ی مقاومت و دفاع مقدس، تبلور اندیشه‌های داستانی در دفاع مقدس و مقاومت ۴۰ ساله، تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به عنوان پیشران فرهنگ ملی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب، بازشناسی فرهنگ جهاد، شهادت و پایداری و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، شناسایی و معرفی نویسندگان جوان و نوقلم به جامعه این جایزه را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند در بخش‌هایی چون: دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت شرکت کنند. وی افزود: «داستان شهیدان» عنوان بخش ویژه است و متقاضیان در موضوعاتی چون برجسته‌کردن مقطعی از زندگی یکی از شهدای (دفاع مقدس/ مدافعان حرم) استان می‌توانند شرکت کنند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X