«زمین‌های مسلح» گلعلی‌بابایی در حال تکمیل است

شماره مطلب:
1316
چهارشنبه 1400/09/10 01:37

«زمین‌های مسلح» گلعلی‌بابایی در حال تکمیل است

«گلعلی بابایی» از نگارش آخرین فصل کتاب «زمین‌های مسلح» و پایان طراحی جلد‌هفتم مجموعه‌ی «حماسه‌ی ۲۷؛ کارنامه‌ی عملیاتی لشکر ۲۷ محمّدرسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) خبر داد.

«گلعلی بابایی»؛ نویسنده‌ی مطرح آثار دفاع مقدس از نگارش آخرین فصل کتاب «زمین‌های مسلح» و پایان طراحی جلد‌هفتم مجموعه‌ی «حماسه‌ی ۲۷؛ کارنامه‌ی عملیاتی لشکر ۲۷ محمّدرسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) خبر داد. این نویسنده دربارهی «زمین‌های مسلح» به «مهر» گفت: این کتاب ۹ فصل و در حدود ۸۵۰ صفحه دارد که از نظر عملیاتی مربوط به حضور لشکر ۲۷ در عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر یک است و از نظر زمانی هم بازه‌ی زمستان ۶۱ تا فروردین ۶۲ را شامل می‌شود. دو عملیات مورد اشاره هم در زمین‌های به‌شدت مسلح شده‌ی فکه جنوبی و شمالی انجام شدند.

وی درباره‌ی دیگر آثارش، گفت: «مصاف ألهالة» دربرگیرنده‌ی دوران یک‌ساله‌ی فرماندهی «شهید عباس کریمی» و کارنامهی عملیاتی لشکر ۲۷ در نبرد آبی،خاکی بدر است که تدوین طرح کلی‌اش به‌طور مشترک با «حسین بهزاد» به پایان رسیده است که با تکمیل طرح، روند گردآوری و دسته‌بندی مدارک مکتوب و شنیداری مستند مربوط به عملیات بدر و حضور لشکر ۲۷ در آن را آغاز کرده‌ایم.

 

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X