«سند تئاتر مسجدی» تدوین می‌شود

شماره مطلب:
1712
شنبه 1400/11/9 01:25

«سند تئاتر مسجدی» تدوین می‌شود

دفتر «تئاتر بچه‌های مسجد» مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تازه‌ترین فعالیت‌های خود در حال تدوین سند و چشم‌انداز تئاتر بچه‌های مسجد است.

دفتر «تئاتر بچه‌های مسجد» مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تازه‌ترین فعالیت‌های خود در حال تدوین سند و چشم‌انداز تئاتر بچه‌های مسجد است که تاکنون ۱۷ نشست تخصصی به این منظور برگزار کرده است. نشست‌های مذکور با تشکیل و حضور شورای سیاستگذاری «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» شامل کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حسن قهرمانی و مرتضی اسدی‌مرام از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور «فهما»، سید حسین فدایی حسین و محمدرضا آزاد از پیشکسوتان و مؤسسان «تئاتر بچه‌های مسجد» و حجت‌اله ناظری، سینا دلشادی، سید محمدمصطفی موتورچی، مسعود همتیان و امین سلیمانی فارسانی برپا شده است و ادامه خواهد داشت.

شورای سیاستگذاری «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» طی این نشست‌ها به سندهای سه‌ساله، شش‌ساله و نه‌ساله دست یافته که تدوین آنها آغاز شده است و به زودی منتشر خواهد شد. در همین راستا حسین فدایی‌حسین؛ عضو شورای سیاستگذاری تئاتر بچه‌های مسجد به «مهر» گفت: حوزه هنری از دل انقلاب اسلامی به وجود آمده است بنابراین به نظر می‌رسد باید در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X