«میثم مطیعی» چهره‌ی برتر ترویج ادبیات مقاومت شد

شماره مطلب:
1638
سه شنبه 1400/10/28 01:21

«میثم مطیعی» چهره‌ی برتر ترویج ادبیات مقاومت شد

«میثم مطیعی» در جشنواره‌ی ملی ترجمان فتح به عنوان «چهره‌ی برتر ترویج و گفتمان‌سازی بین‌المللی ادبیات مقاومت در زبان عربی» انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی ترجمان فتح که با حضور سردار «محمدرضا نقدی» و جمعی از مقامات کشوری و لشکری همراه بود، از «میثم مطیعی» به عنوان «چهره‌ی برتر ترویج و گفتمان‌سازی بین‌المللی ادبیات مقاومت در زبان عربی» تجلیل به عمل آمد.

در بخش «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» نیز جایزه‌ی کتاب برتر عربی به همراه لوح تقدیر و تندیس اولین جشنواره‌ی ملی ترجمان فتح به «رقیه کریمی» برای ترجمه‌ی کتاب «سلیمانی و جُرحی» تعلق گرفت. جایزه‌ی کتاب برتر فرانسوی به «حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی» برای ترجمه‌ی کتاب «عمویم قاسم» و جایزه‌ی کتاب برتر اسپانیایی به «حجت‌الاسلام فرهاد فلاح» برای ترجمه‌ی کتاب «عمویم قاسم» به زبان اسپانیایی و جایزه‌ی ناشر برتر به همراه لوح تقدیر و تندیس به انتشارات فانوس دریایی (اِلفارو) به نمایندگی «حجت‌الاسلام محم امین ‌ناجی» برای نشر چندین کتاب در زبان اسپانیایی و فرانسوی اختصاص یافت. هم‌چنین در این مراسم، برگزیدگان داستان کوتاه و کتاب‌های فرانسوی، اردو، عربی، انگلیسی، گزیده‌های ادبی و مقاله‌ی انگلیسی تقدیر شدند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X