«نقش زنان در دفاع مقدس» بررسی می‌شود

شماره مطلب:
971
چهارشنبه 1400/07/7 10:48

«نقش زنان در دفاع مقدس» بررسی می‌شود

انجمن علمی دانشجویی مطالعات زنان و خانواده‌ی دانشگاه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، وبینار «نقش زنان در دفاع مقدس» را برگزار می‌کند.

انجمن علمی دانشجویی مطالعات زنان و خانواده‌ی دانشگاه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، وبینار «نقش زنان در دفاع مقدس» را برگزار می‌کند. بنابراین گزارش، نقش تاثیرگذار زنان در هشت سال دفاع مقدس، امری بدیهی و سرشار از ایثاری آگاهانه است. با شروع جنگ تحمیلی، زنان کشور با شجاعت و رشادت وصف ناشدنی در مناطق مرزی از جمله در خرمشهر، سوسنگرد، اهواز، مهران و ... حماسه‌های پرشوری از خود برجای گذاشتند. زنان نه تن‌ها با کندن سنگر و تهیه‌ی غذا برای رزمندگان و حفاظت از مهمات، مردان را یاری می‌دادند بلکه با تعلیمات نظامی در خط مقدم جبهه در برابر دشمن بعثی نیز می‌جنگیدند.

این برنامه با حضور و سخنرانی خانم دکتر میرجعفری؛ استاد حوزه و دانشگاه و پژوهش‌گر حوزه‌ی زنان و خانواده، در روز چهارشنبه هفتم مهرماه، ۱۸:۳۰ الی ۲۰، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لینک جلسه با شماره‌ی ۰۹۱۰۰۶۴۸۵۷۱ و صفحه‌ی اینستاگرام Womenstudies.alzahra@ در ارتباط باشند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X