«کاروان هنری روایت حبیب» به راه خود ادامه می‌دهد

شماره مطلب:
1331
شنبه 1400/09/13 11:23
در دومین سالگرد شهادت سردار دلها

«کاروان هنری روایت حبیب» به راه خود ادامه می‌دهد

این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

«کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ «شهید حاج قاسم سلیمانی» در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد. این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، از ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

در این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب‌خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی، استان های میزبان «کاروان هنری روایت حبیب» خواهند بود و اختتامیه‌ی این برنامه در تهران برگزار می شود. «کاروان هنری روایت حبیب» تا روز شنبه ۱۳ آذرماه با برپایی و اجرای برنامه‌های گوناگون در کرمان ادامه خواهد داشت.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X