آغاز فعالیت هیات انتخاب سوگواره‌ی «تصویر دهم»

شماره مطلب:
1038
سه شنبه 1400/07/27 11:29

آغاز فعالیت هیات انتخاب سوگواره‌ی «تصویر دهم»

دبیر سوگواره‌ی فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی این رویداد، از آغاز فعالیت هیات انتخاب خبر داد.

دبیر سوگواره‌ی فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» ضمن اعلام پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه‌ی این رویداد، از آغاز فعالیت هیات انتخاب خبر داد. «محمد رهبر» گفت: امسال نزدیک به ۲۹۰ فیلم‌کوتاه در قالب‌های مستند، داستانی یا انیمیشن از سراسر ایران به دبیرخانه ارسال شده است. وی با تاکید بر این‌که این رویداد توسط موسسه‌ی فرهنگی خیریه‌ی راه ایمان و با حمایت و مشارکت عتبه‌ی مقدسه‌ی حسینی (علیه‌السلام) با هدف اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی به‌ عنوان یک رویکرد مذهبی، ملی و فرهنگی برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال شاهد پراکندگی جغرافیایی خوبی در میان شرکت‌کنندگان این سوگواره بودیم و از حدود ۲۸ استان کشور و ۶۱ شهر این آثار ارسال شده و این نکته نشان‌دهنده‌ی میزان توجه‌ی هنرمندان به موضوعات آیینی و عاشورایی و هم‌چنین شناخته شدن این سوگواره در اکثر استان‌ها است.

وی افزود: آثار منتخب پس از رأی هیأت انتخاب برای داوری نهایی و هم‌چنین اکران عمومی و آنلاین در ایران و کربلا ارسال خواهند شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X