آیین اختتامیه‌ی «دومین جایزه‌ی ادبی شهید اندرزگو» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
1253
دوشنبه 1400/09/1 02:56

آیین اختتامیه‌ی «دومین جایزه‌ی ادبی شهید اندرزگو» برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه‌ی «دومین جایزه‌ی ادبی شهید اندرزگو» در روز سه‌شنبه نهم آذرماه ۱۴۰۰، در مجموعه‌ی فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) تهران و در ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

«محسن پرویز»؛ دبیر علمی «دومین جایزه‌ی ادبی شهید اندرزگو» با اشاره به این‌که این جایزه قرار بود در روز دوم شهریور و هم‌زمان با سالروز شهادت شهید اندرزگو برگزار شود، اظهار داشت: به دلیل افزایش ابتلا به بیماری کرونا مراسم اختتامیه‌ی این رویداد ادبی به تأخیر افتاد.

وی افزود: تصمیم اولیه‌ی شورای سیاست‌گذاری مبتنی بر این بود که این مراسم در شهر مقدس قم برگزار شود، ولی در مجموع قرار بر این شد که مراسم اختتامیه در روز سه‌شنبه نهم آذرماه ۱۴۰۰، در مجموعه‌ی فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) تهران و در ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شود.

وی با اشاره به این‌که 13 اثر به‌عنوان نامزد نهایی معرفی شده بودند، افزود: در این مراسم، پنج اثر به‌عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد. هم‌چنین با تصمیم شورای سیاست‌گذاری، از نوقلمانی که در این زمینه اولین کارشان است و کارهای ارزشمندی نیز بوده است، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. این افراد هشت نفر هستند که آثار درخور تقدیری را ارائه کرده‌اند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X