آیین نکوداشت زنده‌یاد «طاهره صفارزاده» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
1209
چهارشنبه 1400/08/26 08:47

آیین نکوداشت زنده‌یاد «طاهره صفارزاده» برگزار می‌شود

هم‌زمان با سالروز تولد زنده‌یاد «طاهره صفارزاده»؛ شاعر و قرآن‌پژوه، آیین نکوداشت این بانو در روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح در مرکز حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

هم‌زمان با سالروز تولد زنده‌یاد «طاهره صفارزاده»؛ شاعر و قرآن‌پژوه، آیین نکوداشت این بانو در روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح در مرکز حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود. «سیدعباس دعایی»؛ مدیر جایزه‌ی «آینه‌دار دوران» گفت: در حاشیه‌ی این گرامیداشت، بخش‌های جذاب و متنوعی هم تدارک دیده‌ایم و یک مرحله‌ی دیگر از داوری جایزه هم انجام خواهد شد. او گفت: آثار بیش از صد هنرمند و بیش از ۲۰۰ اثر هنری به مرحله‌ی داوری رسیده است. «دعایی» افزود: باشگاه فرهنگی مس پاریز و احسان میرپاریزی؛ نماینده‌ی شرکت مس در پاریز در برپایی این رویداد حمایت می‌کنند.

هم‌چنین در این برنامه، مستند «بانوی آبان‌ماه» ساخته‌ی «هومن ظریف» پخش می‌شود. این مستند، تلاشی برای نشان دادن سیر تفکری و جهان‌بینی «طاهره صفارزاده» است؛ شاعری که هم‌چون استادش؛ «باستانی پاریزی»، بینوایان را دوست دارد و برای مرگ ابوالحسن صبا شعر می‌سراید و زبان شعرش بر کام تفکر خودش زبانه می‌کشد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X