آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت «آرمان علی‌وردی» برگزار شد

شماره مطلب:
8633
شنبه 1402/08/6 07:30

آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت «آرمان علی‌وردی» برگزار شد

بعد از ظهر روز گذشته جمعه پنجم آبان 1402 مراسم و اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی در شهرک اکباتان تهران محل شهادت وی با حضور پرشور مردم، خانواده، جمعی از مسئولان و برخی مداحان اهل بیت برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات قرآن و اجرای راحله امینیان در ساعت 15 آغاز و پس از اجرای چند برنامه و سخنرانی با مرثیه خوانی حاج‌سعید حدادیان، محمدحسین حدادیان و امیرعباسی قبل از اذان مغرب به پایان رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا حسینی مدرس حوزه و دانشگاه در اجتماع بزرگ یادبود شهید آرمان علی‌وردی با اشاره به حوادث اخیر در غزه گفت: امروز برائت خودمان از رژیم اشغالگر و جنایت‌کار صهیونیستی اعلام می‌کنیم و می‌گوییم، می‌دانیم علت خون به ناحق ریخته شده آرمان‌های این مرز و بوم شیطنت‌های پشت پرده این رژیم جعلی است.

حسینی در ادامه افزود: دلیل شهادت آرمان علی‌وردی چیزی جز آرمان‌هایش نبود که باید سرمشق برخی باشد که امروز در تشخیص مصداق دشمن گرفتار شده‌اند و در دوراهی قرار گرفته‌اند. آرمان ما چه باید باشد؟ آرمان ما اگر بر محور دین و قرآن نباشد قدم‌های ما متزلزل می‌شود. عمل ما اگر مبتنی بر بصیرت نباشد با موجی جابجا می‌شویم.

وی  با بیان اینکه دوست و دشمن را باید شناخت، گفت: باید از دشمنان خدا اعلام برائت کرد. ولی امروز برخی در تشخیص مصداق دشمن گیر می‌افتند و نمی توانند شمر زمانه را بشناسند، امروز در سازمان ملل برای محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی جلسه برگزار شده و تصاویری از جنایات این رژیم در غزه منتشر شده که شباهت آنها به حوادث قبل در ایران را نباید نادیده گرفت.

این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: فیلم‌هایی این جنایت پخش نشده است. قاضی که این فیلم‌ها را دیده، گفته بود در تمام عمرم همچنین جنایتی ندیده‌ام. معتقدم جرم آرمان جز آرمانش نبود، جبهه مقاومت فقط حماس نیست. تک تک ما در عرصه اقتصاد، سیاست، رسانه و نظامی در جبهه مقاومت هستیم.

حسینی  با تاکید بر این که امروز گردنه جهاد مقابل صهیونیسم مساله رسانه است گفت: امروز اسرائیل بنای مظلوم نمایی دارد. بنابراین همه باید در جبهه رسانه فعالیت داشته باشیم. در فضای مجازی مسائل را وارونه می کنند و جای قاتل و مقتول را عوض می‌کنند. متاسفانه برخی در بیان حقیقت کوتاهی می‌کنند. نصرت زبانی به معنای دفاع علمی است. باید شبهات را پاسخ دهیم و به سلاح علم مجهز شویم.

لازم به یادآوری است آرمان علی‌وردی طلبه 21 ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا(ع) و از اهالی محله شهران تهران در اغتشاشات چهارم آبان 1401 در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد.

این شهید بعد از بستن دستانش از سوی اغتشاشگران و ضرب‌ و شتم شدید با ضربات متعدد چاقو، کنار خیابان رها و بعد از چند ساعت پیدا و به بیمارستان بقیةالله(عج) منتقل شد اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی روز جمعه ششم آبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X