اجرای تئاتر کودک در پیاده روی اربعین

شماره مطلب:
2541
سه شنبه 1401/06/22 01:19

اجرای تئاتر کودک در پیاده روی اربعین

دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از چگونگیِ برگزاری اجراهای جشنواره در راه‌پیمایی اربعین و برگزاری اجراهای بخش کودک در این رویداد بزرگ گفت.

محراب محمّدزاده؛ دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از چگونگیِ برگزاری اجراهای جشنواره در راه‌پیمایی اربعین و برگزاری اجراهای بخش کودک در این رویداد بزرگ گفت. وی توضیح داد: از روز ۱۸ شهریور اجرای نمایش‌های بخش بین‌الملل اول جشنواره تئاتر مقاومت با اجرای نمایش «نیزه سواران صبح» آغاز شد. پس از آن آثاری برای دو رده سنی بزرگسال و کودک اجرا شد. این اجراها در عمودهای ۷۴۲ تا ۷۵۹ مسیر پیاده روی اربعین برگزار شدند که با همراهی و ابراز احساسات مختلفی از سوی زائران و موکب‌داران همراه بود. وی افزود: توفیق داشتیم امسال در ساختار جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، بخش ویژه‌ «اربعین» را جای دهیم که البته به شکلی دیگر پیش از این در جشنواره تئاتر دفاع مقدس با عنوان عاشورائیان وجود داشته است.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مقاومت با اشاره به لزوم تداوم این جریان گفت: تئاتر اربعین به واقع به لحاظ حرفه و اعتباری یک پله جریان تئاتر مقاومت را به سوی جریان‌سازی در عرصه بین‌الملل بالاتر برد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X