اجرای نمایش «تن‌ها» هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس در تئاتر شهر

شماره مطلب:
947
سه شنبه 1400/06/30 10:17

اجرای نمایش «تن‌ها» هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس در تئاتر شهر

مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر اعلام کرد این مجموعه‌ی تئاتری، فعالیت‌های خود را با رفع تعطیلی‌های کرونایی از ۳۱ شهریور و به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با اجرای نمایش «تن‌ها» به کارگردانی «علیرضا معروفی» از آثار برگزیده‌ی جشنواره تئاتر مقاومت از سر می‌گیرد.

مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر اعلام کرد این مجموعه‌ی تئاتری، فعالیت‌های خود را با رفع تعطیلی‌های کرونایی از ۳۱ شهریور و به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس با اجرای نمایش «تن‌ها» به کارگردانی «علیرضا معروفی» از آثار برگزیده‌ی جشنواره تئاتر مقاومت از سر می‌گیرد. «ابراهیم گله‌دارزاده» گفت: بنا براین بود که هم‌زمان با هفته‌ی دفاع مقدس، رپرتوآری از آثار دفاع مقدس در مجموعه‌ی تئاتر شهر برگزار شود که با توجه به تعطیلی نسبتاً طولانی اخیر کرونایی گروه‌ها نتوانستند خود را برای اجرا در این ایام آماده کنند. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داریم امکان اجرا در تئاتر شهر برای این آثار فراهم خواهد شد تا در فرصت مناسب در جدول اجراهای مجموعه قرار بگیرند.
وی افزود: به دلیل طولانی شدن تعطیلی‌های اخیر کرونایی، گروه‌هایی که در حال تمرین بودند با مشکلات متعددی از جمله حضور بازیگران در پروژه‌های تصویری مواجه شدند و به این دلیل خواستار تغییر و جابجایی در نوبت اجرا هستند که در حال رایزنی هستیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X