اختتامیه‌ی «جایزه‌ی سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
997
یکشنبه 1400/07/18 02:09

اختتامیه‌ی «جایزه‌ی سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» برگزار می‌شود

اختتامیه‌ی دومین دوره‌ی دوسالانه‌ی انتخاب کتاب جبهه‌ی مقاومت و دفاع از حرم اهل‌ بیت (علیه‌السّلام) با عنوان «جایزه‌ی سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» با حضور رئیس مجلس‌شورای‌اسلامی برگزار می‌شود.

اختتامیه‌ی دومین دوره‌ی دوسالانه‌ی انتخاب کتاب جبهه‌ی مقاومت و دفاع از حرم اهل‌ بیت (علیه‌السّلام) با عنوان «جایزه‌ی سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» با حضور رئیس مجلس‌شورای‌اسلامی برگزار می‌شود. «علی‌محمد نائینی»؛ مشاور فرمانده‌ی سپاه پاسداران و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، گفت: در بیستم مهرماه جاری هم‌زمان با ششمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، اختتامیه‌ی دومین دوره‌ی انتخاب کتاب مدافعان حرم برگزار خواهد شد. این جشنواره مربوط به کتب منتشرشده از مدافعان حرم در بازه‌ی زمانی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ است. این آثار در ۶ گروه شامل داستان و رمان، مستند و پژوهش، زندگی‌نامه و خاطرات خودنوشت، شعر و کودک و نوجوان، خاطرات و بین‌الملل مورد ارزیابی واقع شدند که در هر گروه‌ آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

وی افزود: در این مراسم قرار است از ناشرین و نویسندگان فعال در این حوزه قدردانی شود و از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X