اختتامیه‌ی کنگره‌ی شعر دفاع مقدس در باغ موزه‌ی دفاع مقدس برگزار می‌شود

شماره مطلب:
1630
دوشنبه 1400/10/27 02:11

اختتامیه‌ی کنگره‌ی شعر دفاع مقدس در باغ موزه‌ی دفاع مقدس برگزار می‌شود

اختتامیه‌ی کنگره‌ی شعر دفاع مقدس در روز سه‌شنبه ٢٨ دی‌ماه در باغ موزه‌ی دفاع مقدس با حضور مقامات از ساعت ١٠ تا ١٢ برگزار خواهد شد.

«محمدمهدی عبداللهی»؛ دبیر اجرایى بیست‌وسومین کنگره‌ی شعر دفاع مقدس تهران گفت: اختتامیه‌ی این دوره در روز سه‌شنبه ٢٨ دی‌ماه در باغ موزه‌ی دفاع مقدس از ساعت ١٠ تا ١٢ برگزار خواهد شد و از نفرات برگزیدهی این کنگره تجلیل به عمل خواهد آمد. در این دوره، اشعار شاعران در پنج بخش عمومی دفاع مقدس اعم از آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی و...، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی(کشورهای محور مقاومت)، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و مدافعان سلامت، دفاع مقدس و کودک و نوجوان به‏ طور جداگانه داوری شد.

وی افزود: تبیین مبانی نظری و تعیین شاخص‌ها و معیارهای امروزی شعر دفاع‌ مقدس و مقاومت مطابق با تدابیر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تبیین راه‌کارهای ترویج و گسترش اشعار دفاع مقدس، تمرکززدایی و هویت‌بخشی به فعالیت‌ شعری استان‌ها و مناطق کشور، شناسایی و پرورش استعداد شعری شاعران جوان دفاع‌مقدس، فعال‌سازی و تقویت جریان تولید شعر مقاومت در سراسر کشور از اهداف عمده‌ی جشنواره است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X