از چاپ مجدد کتابی درباره‌ی مبارزات «آیت‌الله مصباح» تا اکران مستندی از زندگی «عمّار انقلاب»

شماره مطلب:
774
چهارشنبه 1400/04/16 12:12

از چاپ مجدد کتابی درباره‌ی مبارزات «آیت‌الله مصباح» تا اکران مستندی از زندگی «عمّار انقلاب»

زوایای کم‌تر شناخته شده‌ از وجوه شخصیتی و تراز علمی حضرت علامه مصباح یزدی در کتاب «ذوالشهادتین امام» توسط انتشارات شهیدکاظمی چاپ مجدد می‌شود.

زوایای کم‌تر شناخته شده‌ از وجوه شخصیتی و تراز علمی حضرت علامه مصباح؛ از تبادل علمی و اعزام طلبه به دانشگاه مک‌گیل کانادا تا ایراد سخن‌رانی فلسفی در دانشگاه هامبورگ در کتاب «ذوالشهادتین امام» توسط انتشارات شهیدکاظمی چاپ مجدد می‌شود. «ذوالشهادتین امام» به دغدغه‌های علمی «علامه مصباح» از دوران طلبگی تا هم‌نشینی با امام، فعالیت‌های علمی و فرهنگی بعد از انقلاب و مواجهه‌ی ایشان با جریان‌های روشن‌فکری دوران انقلاب می‌پردازد.

هم‌چنین مستند «آن زمستان» که دربرگیرنده‌ی فصلی از زندگی مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی است، آماده‌ی نمایش گردید. این مستند سینمایی متمرکز بر زمستان سال ۱۳۹۴ و موسم انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم است که برش‌هایی از کنش‌گری سیاسی ایشان در کنار زندگی شخصی‌اش را به تصویر درمی آورد. براین اساس، ثبت‌نام نمایش‌های مستند «آن‌ زمستان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «احمد شریف‌زاده»، آغاز شده است و مراکز مختلف می‌توانند جهت هماهنگی با شماره‌ی 02142887090 تماس بگیرند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X