اظهار تعلق قهرمان المپیک به «شهید ابراهیم هادی»

شماره مطلب:
1384
شنبه 1400/09/20 12:37

اظهار تعلق قهرمان المپیک به «شهید ابراهیم هادی»

«جواد فروغی»؛ قهرمان تیراندازی و مدال‌آور المپیکی کشورمان و از محافظان سلامت مدافعان حرم گفت که ارتباط نزدیکی با «شهید ابراهیم هادی» دارد و در طول هفته بارها برای شادی روح این شهید به قرائت حمد و سوره می پردازد.

«جواد فروغی»؛ قهرمان تیراندازی و مدال‌آور المپیکی کشورمان و از محافظان سلامت مدافعان حرم به «تسنیم» گفت: متاسفانه برخی‌ها بی‌انصافی کردند و گفتند که در سوریه سینه‌ی افراد را هدف قرار داده و توانستم در تیراندازی مهارت پیدا کنم! در صورتی که من به عنوان کادر درمان در سوریه حضور داشتم و به کمک بهداشتی و امدادی افراد منطقه مشغول بودم.

«فروغی» در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که قهرمانان واقعی چه کسانی هستند؟ اظهار داشت: کسی که از بالاترین هزینه‌ی انسانی خود، یعنی جانش می‌گذرد، قهرمان واقعی است برای همین شهدا قهرمانان واقعی هستند. من ارتباط نزدیکی با «شهید ابراهیم هادی» دارم و در طول هفته بارها به یاد ایشان بوده و با قرائت حمد و سوره برای شادی روح ایشان به این شهید والامقام توسل می‌کنم. این قهرمان تیراندازی کشورمان، «شهید ابراهیم هادی» را به معنای واقعی پهلوان و قهرمان برشمرد و تاکید کرد که باید زندگینامه‌ی این شهید والامقام خوانده شود چراکه سراسر پند و اندرز دارد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X