اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته‌ی دفاع مقدس

شماره مطلب:
935
چهارشنبه 1400/06/24 03:54

اعلام برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته‌ی دفاع مقدس

«سردار بهمن کارگر»؛ رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس در نشست خبری بیان داشت: ۳ هزار و ۲۰۰ برنامه از سوی ستادها در سراسر کشور به مناسبت دفاع مقدس اجرا می‌شود.

«سردار بهمن کارگر»؛ رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس در نشست خبری بیان داشت: ۳ هزار و ۲۰۰ برنامه از سوی ستادها در سراسر کشور به مناسبت دفاع مقدس اجرا می‌شود. در هفته‌ی دفاع مقدس، شاهد برگزاری ۷۰ برنامه‌ی رونمایی کتاب شامل ۴۵۱ عنوان کتاب، برگزاری بیش از ۲۰۰ همایش، نثار گل و عطرافشانی بیش از ۱۹ هزار گلزار شهدا و برگزاری ۸۹۷ مراسم تجلیل از خانواده‌ی شهدا، ایثارگران و فعالین حوزه‌ی دفاع مقدس خواهیم بود.

سردار کارگر با اشاره به اجرای ۵۱ جشنواره با موضوعات مختلف، از برگزاری بیش از ۱۴۵ یادواره‌ی شهدا خبر داد و ابراز داشت: ۱۰۱ مراسم شب شعر و خاطره، ۲۷ اجرای تئاتر خیابانی، ۳۲۱ مسابقه‌ی فرهنگی، هنری و ورزشی، ۴۴۲ مورد برنامه‌سازی و تولید محتوا در فضای مجازی هم در این هفته برپا خواهد شد.

وی از تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، در روز ۳۰ شهریور در موزه‌ی ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X