اعلام جزئیات جدید از ترکیب بازیگران سریال «سلمان فارسی»

شماره مطلب:
929
سه شنبه 1400/06/23 03:15

اعلام جزئیات جدید از ترکیب بازیگران سریال «سلمان فارسی»

هم‌زمان با سالروز بزرگداشت سلمان فارسی، مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی «سلمان فارسی»، توضیحاتی درباره‌ی روند ساخت این سریال ارائه کرد.

هم‌زمان با سالروز بزرگداشت سلمان فارسی، مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی «سلمان فارسی»، توضیحاتی درباره‌ی روند ساخت این سریال ارائه کرد. «احسان ناظم بکایی» در برنامه‌ی صبحگاهی شبکه‌ی یک درباره‌ی گروه بازیگران این اثر فاخر، گفت: این سریال به شدت پربازیگر است و بازیگرانی از یونان، ارمنستان و مراکش جلوی دوربین رفته‌اند. «هشام رستم» از تونس که اسکار بازیگری دارد، از بازیگران این سریال است. در فصل حجاز هم بازیگرانی از کشور‌های عربی و در فصل ایران بازیگرانی از قفقاز و آسیای مرکزی اضافه می‌شوند. وی با اشاره به پخش جهانی سریال «سلمان فارسی» بیان کرد: این مجموعه به معنای واقعی بین‌المللی و بین‌ادیانی است و پخش آن هم به صورت جهانی آغاز می‌شود.

وی افزود: «فرهاد اصلانی» در نقش یک تاجر که «سلمان» را از ایران به بیزانس منتقل می‌کند، «محمدرضا هدایتی» در نقش یک شخص هندی، «مهدی فقیه»، «علیرضا مهران»، «احترام برومند» و «داریوش فرهنگ» از جمله بازیگران سریال هستند. عوامل پشت دوربین سریال نیز همه ایرانی هستند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X