اعلام فراخوان چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی

شماره مطلب:
2251
سه شنبه 1401/04/14 03:37

اعلام فراخوان چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی

حوزه هنری انقلاب اسلامی برای عرض ارادت هنرمندان به ساحت مقدس امام حسین (علیه‌السلام) و شهدای گرانقدر کربلا، چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی را برگزار می‌کند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی برای عرض ارادت هنرمندان به ساحت مقدس امام حسین (علیه‌السلام) و شهدای گرانقدر کربلا، چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی را برگزار می‌کند که در بخش بین‌الملل، طراحی پوستر با موضوعات: اربعین حسینی: پیوند شیعیان و زمینه ظهور منجی، اربعین حسینی: پیوستگی نسل‌ها، خانواده حسینی، اربعین حسینی: تبلور محبت و ایثار و مُدارا، اربعین حسینی: همبستگی امت مسلمان و در بخش ملی در بخش های نقاشی (دیجیتال، کلاسیک)، طراحی پوستر، نقاشی خط، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه و کُمیک‌‌اِستریپ است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام ، تکمیل فرم شرکت و دریافت کد رهگیری باید به سایت artfest.ir مراجعه نمایند. شرکت‌کنندگان پس‌ از پایان ‌نمایشگاه، به ‌مدت ۳۰ روز با مراجعه به‌ دبیرخانه موظف هستند اثر خود را دریافت کنند ، در غیر این ‌صورت، دبیرخانه هیچ‌ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری و عودت ‌آثار نخواهد داشت. آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، تا روز ۲۵ مردادماه و افتتاح نمایشگاه و معرفی آثار برگزیده در ۱۵ شهریور‌ماه خواهد بود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X