انتشار زندگینامه‌ی فرمانده‌ی اطلاعات‌عملیات لشکر ۲۷

شماره مطلب:
1358
دوشنبه 1400/09/15 02:11

انتشار زندگینامه‌ی فرمانده‌ی اطلاعات‌عملیات لشکر ۲۷

این‌کتاب دربرگیرنده‌ی زندگینامه‌ی «شهید سیدمجتبی حسینی»؛ فرمانده‌ی اطلاعات‌عملیات لشکر ۲۷ است که در عملیات کربلای ۵ در منطقه‌ی شلمچه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد.

کتاب «گُلی زیر آوار» نوشته‌ی «هما مهرآبادی» و «مریم‌السادات زکریایی»، شامل روایت زندگی «شهید سیدمجتبی حسینی» توسط نشر ۲۷ منتشر و راهی بازار نشر شد. این‌کتاب، بیست‌ونهمین‌ عنوان از مجموعه‌ی «بیست‌وهفتی‌ها» است.

این‌کتاب دربرگیرنده‌ی زندگینامه‌ی «شهید سیدمجتبی حسینی»؛ فرمانده‌ی اطلاعات‌عملیات لشکر ۲۷ است که در عملیات کربلای ۵ در منطقه‌ی شلمچه به شهادت رسید و پیکرش مفقود شد. کتاب «گُلی زیر آوار» ۴ فصل اصلی دارد که عبارت‌اند از «تمام دلخوشی خانه»، «میان آتش مریدش می‌شود»، «نفس‌شان را بریده بود...» و «زیر یک پتو با عراقی...». عناوین بخش‌های مندرج در فصول هم به‌ترتیب عبارت است از: «کم‌کم دارد مرد می‌شود»، «توی لیست ترور...»، «همیشه گمنام»، «همت نمی‌تواند حرف بزند...»، «بالای سرش نوحه می‌خواند...»، «باید از شر این ترکشا خلاص بشی»، «همه سرزنشش می‌کردند»، «کسر شان لات‌هاست» و «گلی زیر آوار». این‌کتاب تعدادی عکس و تصاویر از «شهید حسینی» را شامل می‌شود که بین‌شان می‌توان «شیخ حسین انصاریان» را نیز بین رزمندگان لشکر ۲۷ مشاهده کرد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X