انتشار نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی «به وقت شام»

شماره مطلب:
1503
سه شنبه 1400/10/14 04:22

انتشار نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی «به وقت شام»

نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و آهنگسازی کارن همایونفر هم‌زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج در قالب یک آلبوم موسیقایی منتشر شد.

نسخه‌ی دیجیتالی موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و آهنگسازی کارن همایونفر هم‌زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج در قالب یک آلبوم موسیقایی منتشر شد. «مقدمه»، «به وقت شام»، «آسمانی»، «آواز اسرا»، «ناگهان غربت»، «انتحاری»، «پدر، پسر»، «نبرد»، «آشیانه»، «فرودگاه»، «آماده برای پرواز»، «دلتنگی»، «هجوم»، «باند فرودگاه»، «اطلاعات»، «مسلخ عشق»، «لبه‌ی خطر»، «نجات یافته»، «قربانیان»، «شهر‌سوخته»، «ویرانی» و «تاریخ رنج» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

«کارن همایونفر» در اردیبهشت ماه ۹۷ در مراسم رونمایی از نسخه‌ی فیزیکی آلبوم موسیقی فیلم «به وقت شام» با اشاره به ویژگی‌های آهنگسازی برای فیلم‌های حاتمی‌کیا در حوزه‌ی سینمای مقاومت، گفته بود: ایستادن کنار حاتمی‌کیا یک افتخار است که البته این حرف را در جشنواره‌ی فجر گفتم و همه جا هم خواهم گفت. بیش از ۱۰۰ اثر موسیقی ساختم اما هیچکدام سخت‌تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود از این رو سعی کردم با روح و قلبم آن را تولید کنم.»

 

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X