انتشار کتابی دربارهی نسبت رسانهها با واقعیت
کتاب «نسیم در اخبار، بیطرفی رسانهها ؛ از ادعا تا واقعیت» چهار فصل دارد و نویسندگان بعد از تشریح و تبیین «چیستی رسانهی بیطرف و شاخصهای آن»، «چرایی و چگونگی بیطرفی رسانهای» در فصلهای اول و دوم و «بیطرفی؛ از ادعا تا واقعیت در رسانههای بی.بی.سی، شبکهی خبر و شبکهی یک سیما » در فصل سوم و «مدل اجرایی بیطرفی در اخبار» را در فصلچهارم ارائه دادهاند. مدل نسیم در اخبار، راههای بهرهگیری هوشمندانه و حرفهای القای بیطرفی را به اصحاب رسانه و دستاندرکاران ارتباطات جمعی نشان میدهد. مؤلفان، مطالعهی این کتاب را علاوه بر محققان و پژوهشگران و مدیران و خبرنگاران رسانهها، به دانشجویان و استادان دروس سیاستگذاری و استراتژیهای رسانهای، مدیریت خبر، راهنمای پوشش خبری و اصول روزنامهنگاری توصیه کردهاند.