انتشار کتاب تلویزیون (جعبه کوچکی که دنیا را تغییر داد)

شماره مطلب:
1023
یکشنبه 1400/07/25 10:18

انتشار کتاب تلویزیون (جعبه کوچکی که دنیا را تغییر داد)

کتاب «تلویزیون (جعبه کوچکی که دنیا را تغییر داد)»، نوشته‌ی «کیتی کاوا» و ترجمه‌ی «سرور صیادی» به تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شد.

کتاب «تلویزیون (جعبه کوچکی که دنیا را تغییر داد)»، نوشته‌ی «کیتی کاوا» و ترجمه‌ی «سرور صیادی» که به تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده، هشتاد و دومین عنوان از مجموعه‌ی «تاریخ جهان» است که این‌ناشر چاپ می‌کند. این کتاب با ارجاع به تاریخ‌چه‌ی تلویزیون و برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های تأثیرگذار و ماندگار در آمریکا بر این حقیقت پای می‌فشارد که جداکردن تاریخ تلویزیون از تاریخ کل جهان غیرممکن است.

بنابراین گزارش، بی‌شک تلویزیون یکی از تأثیرگذارترین اختراعات در طول تاریخ بشر محسوب می‌شود که هم‌چنان در حال شکل دادن به زندگی مردم در سراسر جهان است. برخی آن را قدرتی تأثیرگذار و مهم و برخی آن را ابزاری برای تبدیل مردم به «توده‌ای بی‌مغز» می‌دانند که فقط می‌خواهند سرگرم شوند، به عبارتی، «ما با تلویزیون یا محکم می‌ایستیم یا سقوط می‌کنیم». در یک کلام، تلویزیون در حال تغییر دادن همه‌ی جنبه‌های زندگی مردم در سراسر جهان است، از این رو جدا کردن تاریخ تلویزیون از تاریخ کل جهان غیرممکن است.

 

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X