اولین بزرگداشت شهید زین‌الدین در جوار همرزمانش

شماره مطلب:
1218
چهارشنبه 1400/08/26 03:23

اولین بزرگداشت شهید زین‌الدین در جوار همرزمانش

بیست و دومین هفته از رویداد «با این ستاره‌ها» هم‌زمان با سالگرد شهادت «شهید مهدی زین‌الدین» در بزرگ‌ترین گلزار شهدای جهان برگزار می‌شود.

بیست و دومین هفته از رویداد «با این ستاره‌ها» هم‌زمان با سالگرد شهادت «شهید مهدی زین‌الدین» در بزرگ‌ترین گلزار شهدای جهان برگزار می‌شود. این مراسم روز پنج‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه از نماز مغرب تا ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. این ویژه برنامه طبق روال هر هفته در قطعه‌ی ۴٠ گلزار شهدای بهشت زهرا با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. در این برنامه که هر هفته با حضور یکی از راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود، راوی دفاع مقدس؛ «حاج مصطفی باغبان» به روایت‌گری هشت سال دفاع مقدس می‌پردازد. هم‌چنین در مراسم این هفته، «سید محمود علوی»؛ مداح اهل بیت (علیه‌السلام) به مناجات‌خوانی با قرائت دعای کمیل و مرثیه‌خوانی خواهد پرداخت.

این مراسم اولین بزرگداشت برای شهید زین‌الدین در بهشت زهرا محسوب می‌شود. این شهید والامقام در حالی که تنها ۲۵‌سال داشت، در ۲۷ آبان ۱۳۶۳ به همراه برادرش «مجید زین‌الدین» در مأموریتی که از کرمانشاه به طرف سردشت در حرکت بود، در منطقه‌ی تپه‌ی ساروین با گروهک‌های ضدانقلاب درگیر و به فیض شهادت نائل آمد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X