اکران منتخب آثار جشنواره‌ی «عمار» در لبنان

شماره مطلب:
1286
شنبه 1400/09/6 01:34

اکران منتخب آثار جشنواره‌ی «عمار» در لبنان

در آستانه‌ی دوازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار که در دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود، اکران منتخب فیلم‌های ادوار جشنواره‌ی عمار در بعلبک لبنان برگزار می‌شود.

در آستانه‌ی دوازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار که در دی‌ماه در تهران برگزار می‌شود، اکران منتخب فیلم‌های ادوار جشنواره‌ی عمار در بعلبک لبنان برگزار می‌شود. این برنامه قرار است در روزهای شنبه و یک‌شنبه 27 و 28 نوامبر (6 و 7 آذر) در سالن مسجد المصطفی (علیه‌السلام) در راس‌العین در بعلبک لبنان برگزار شود. در این جشنواره فیلم‌های مستند آمرلی، امام موسی‌صدر، خالد و مجتبی، برادران، عروس وامنان، ننه‌سکینه، شکار طبس، آهنگر، شهر نفس می‌کشد، با صبر زندگی و کرار و هم‌چنین فیلم‌های کوتاه داستانی هنگامه، ولد، بیت، علمک و فیلم‌های انیمیشن سلامی برای روح‌الله، مورچه و سلیمان (علیه‌السلام)، زمین بازی ما، آنتراکت و انیمیشن صاحبه تسبیح اکران می‌شوند.

مراسم افتتاحیه با پیام دبیرخانه‌ی جشنواره آغاز می‌شود و قرار است «عباس خامه‌یار»؛ رایزن فرهنگی ایران در لبنان و هم‌چنین نماینده‌ی حزب‌الله در بعلبک سخنرانی کنند. اولین دوره‌ی اکران‌های جشنواره‌ی عمار در بعلبک توسط مرکز رسانه‌ای نسیم برگزار می‌شود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X