بدرقه نادر طالب‌زاده به خانه ابدی از مقابل مسجد بلال صداوسیما

شماره مطلب:
1997
یکشنبه 1401/02/11 11:25

بدرقه نادر طالب‌زاده به خانه ابدی از مقابل مسجد بلال صداوسیما

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نادر طالب‌زاده با حضور گسترده دوستان و همراهان این هنرمند از مقابل مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد نادر طالب‌زاده پژوهشگر، کارگردان سینما و مجری تلویزیون صبح امروز یازدهم اردیبهشت ماه با حضور جمع زیادی از مردم در مقابل مسجد بلال صداوسیما آغاز شد. در ابتدای این مراسم که با حضور جمع زیادی از علاقمندان به نادر طالب‌زاده آغاز شد، نوای حاج‌صادق آهنگران پخش شد.این مراسم در ساعت ۹:۲۵ با پخش آیاتی از قرآن مجید به صورت رسمی آغاز شد. به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، وحید جلیلی، رضا پورحسین، ابراهیم حاتمی‌کیا، احسان محمدحسنی، عزیز جعفری، محمد حمیدی مقدم، سلیم غفوری، حامد بامروت‌نژاد، حجت‌الاسلام موسوی مقدم، سردار نقدی، حبیب والی‌نژاد، حمید شاه‌آبادی، ابوالقاسم طالبی، مسعود احمدی افزادی، سید احد میکائیل زاده، محمد طیب و ...از جمله چهره‌های شاخص حاضر در ابتدای این مراسم بودند.اجرای مراسم را صابر خراسانی بر عهده داشت که در ابتدا به خواندن پیام رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت نادر طالب‌زاده پرداخت.

در ادامه علیرضا قزوه به دعوت صابر خراسانی به شعرخوانی پرداخت. قزوه در جایگاه قرار گرفت و شعر خود را اینگونه آغاز کرد: «حاج نادر خاطراتت سبز / حاج نادر پرچمت بالاست»

خراسانی در ادامه از حاج صادق آهنگران دعوت کرد تا به جایگاه بیاید و زیارت عاشورا بخواند. در پایان این مراسم با امامت حجت‌الاسلام قائم مقامی بر پیکر زنده یاد طالب‌زاده نماز میت خوانده شد. پیکر زنده‌یاد نادر طالب‌زاده در پایان این مراسم با ذکر «یا حسین» و همراه با مارش نظامی به سمت بهشت زهرا و برای خاکسپاری در جوار مزار شهید سیدمرتضی آوینی بدرقه شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X