برپایی نمایشگاهی در راستای تکریم روز دانشجو

شماره مطلب:
1360
دوشنبه 1400/09/15 02:15

برپایی نمایشگاهی در راستای تکریم روز دانشجو

در راستای تکریم روز دانشجو، دانشکده‌ی هنر دانشگاه سوره در همکاری با مرکز هنر‌های تجسمی حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «همین دست افشانیِ حروف» کرده است.

دانشکده‌ی هنر دانشگاه سوره‌ی حوزه‌ی هنری اقدام به برپایی نمایشگاهی با عنوان «همین دست افشانی حروف» کرده است. افتتاحیه‌ی این نمایشگاه هم‌زمان با روز دانشجو در ۱۶ آذر ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۱۸ خواهد بود و همراه با افتتاحیه‌ی نمایشگاه، ورکشاپی توسط استاد دلخانی و ۱۰ تن از دانشجویان ایشان در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش، در راستای تکریم روز دانشجو، دانشکده‌ی هنر دانشگاه سوره در همکاری با مرکز هنر‌های تجسمی حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «همین دست افشانیِ حروف» کرده است. در این نمایشگاه که به همت گروه گرافیک دانشگاه سوره برگزار می‌شود، بیش از ۱۰۰ اثر از خط‌نگاره‌ها و نقاشی‌خط‌های فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه سوره و هنر‌جویانِ استاد «روح‌اله دلخانی»؛ یکی از پیشکسوتان خوشنویسی به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۴ آذر همه روزه به‌جز روزهای پنج‌شنبه و جمعه، از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری عالی حوزه‌ی هنری پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X