برگزاری دومین جشنواره‌ی سرود «رفیق خوشبخت ما»

شماره مطلب:
927
سه شنبه 1400/06/23 09:55

برگزاری دومین جشنواره‌ی سرود «رفیق خوشبخت ما»

امسال هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت مظلومانه‌ی سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، دومین دوره‌ی جشنواره‌ی سرود «رفیق خوشبخت ما» در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

امسال هم‌زمان با دومین سالگرد شهادت مظلومانه‌ی سردار دلها؛ شهید حاج قاسم سلیمانی، دومین دوره‌ی جشنواره‌ی سرود «رفیق خوشبخت ما» در سطح استان تهران برگزار می‌شود. «روح‌الله عبدالهی»؛ دبیر این جشنواره گفت: سال گذشته هم‌زمان با اولین سالگرد شهادت مظلومانه‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی، اولین دوره‌ی این جشنواره در سطح استان تهران برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی گروه‌های سرود نوجوانان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به مکتب سردار دل‌ها مواجه شد. براساس تجربه‌ی خوبی که در سال گذشته به دست آمد تصمیم بر این است که امسال نیز این جشنواره برگزار شود.

دبیر جشنواره با اشاره به اولین جلسه‌ی دبیرخانه گفت: در این جلسه که با حضور حامیان و دست‌اندرکاران و مسئولان این جشنواره برگزار گردید، ضمن ارتقاء سطح جشنواره از استانی به ملی، در خصوص نحوه‌ی برگزاری، رشته‌های جشنواره، شرایط آثار ارسالی، نحوه‌ی جمع‌آوری آثار و تشکیل شناسنامه‌ی داوری و ترکیب هیات داوران و نحوه‌ی داوری آثار بحث و تبادل نظر شد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X