برگزاری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

شماره مطلب:
1097
یکشنبه 1400/08/9 10:09

برگزاری سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبان‌ماه برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را هم‌زمان با آغاز هفته‌ی بسیج خواهد شناخت.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در دو مرحله در آبان‌ماه برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را هم‌زمان با آغاز هفته‌ی بسیج خواهد شناخت. «مسلم معین» گفت: مرحله‌ی اول این رویداد بطور هم‌زمان در 32 مرکز استانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم‌های سه الی پنج نفره و در سه رشته پویانمایی، بازی‌های ویژه‌ی تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه‌ی تلفن همراه از تاریخ 12 تا 14 آبان‌ماه در یک رقابت 48 ساعته برگزار شد و پس از شناخته‌شدن برگزیدگان، تیم‌های اول هر بخش در هر استان به مرحله‌ی نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: مرحله‌ی نهایی این رویداد با حضور بیش از 100 تیم در سه رشته‌ی پویانمایی، بازی و نرم‌افزارهای ویژه‌ی تلفن همراه در تاریخ 25 تا 28 آبانماه برگزار می‌شود. آیین اختتامیه نیز هم‌زمان با آغاز هفته‌ی بسیج برگزار و علاوه بر تجلیل از برترین‌ها، برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X