برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی

شماره مطلب:
1106
دوشنبه 1400/08/10 03:26

برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی

عضو شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه‌ی کشور، گفت: با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و مصونیت بخشیدن به نوجوانان و جوانان در مقابل این‌گونه تهدیدها، مسابقه‌ی کتابخوانی با عنوان «نبرد با شیطان» برگزار می‌شود.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه‌ی کشور، گفت: با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و مصونیت بخشیدن به نوجوانان و جوانان در مقابل این‌گونه تهدیدها، مسابقه‌ی کتابخوانی با عنوان «نبرد با شیطان» برگزار می‌شود. «آیت‌الله عباسعلی اختری» به «ایرنا»، گفت: از آن‌جایی که بدتر از تهاجم نظامی شیطان بزرگ (آمریکا) و ایادی و مزدورانش، تهاجم فرهنگی آنان است که بیشتر عقاید، اخلاق و ارزش‌های جامعه‌ی ما را هدف می‌گیرد، کتابی با عنوان «نبرد با شیطان» در راستای مقابله با این تهاجم گسترده‌ی فرهنگی، تالیف و منتشر شده است. وی افزود: در این کتاب سلاح‌های شیطانی و در مقابل آن‌ها سلاح‌های ما علیه آنان تبیین و لشکریان شیطانی نیز معرفی شده‌اند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته روز ۲۳ آبان ماه  ۱۴۰۰ در محل مسجد جامع جمهوری از شرکت کنندگان در این مسابقه به صورت حضوری، آزمون به عمل خواهد آمد. وی خاطرنشان کرد: ساکنان استان تهران و به ویژه شهروندان تهرانی بدون هیچ‌گونه محدودیت سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X