برگزاری هم‌اندیشی هویت‌محوری و عدالت‌گستری در رسانه‌ی ملی

شماره مطلب:
1395
یکشنبه 1400/09/21 03:03

برگزاری هم‌اندیشی هویت‌محوری و عدالت‌گستری در رسانه‌ی ملی

نشست «هم‌اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه‌ی ملی» به مناسبت هفته‌ی پژوهش و فناوری توسط معاونت پژوهش دانشگاه صدا وسیما برگزار می‌شود.

نشست «هم‌اندیشی هویت محوری و عدالت گستری در رسانه‌ی ملی» به مناسبت هفته‌ی پژوهش و فناوری توسط معاونت پژوهش دانشگاه صدا وسیما برگزار می‌شود. در نشست اول، «محمد حسن زورق» درباره‌ی موضوع هویت‌محوری در رسانه‌ی ملی؛ الزامات و راهبردها در حوزه‌ی سیاسی، «حمید پارسانیا» درباره‌ی موضوع هویت‌محوری در رسانه‌ی ملی؛ الزامات و راهبردهای فرهنگی و اجتماعی و «علیرضا پویا»، درباره‌ی موضوع مفهوم‌شناسی هویت و شاخصه‌های هویت ایرانی- ‏اسلامی سخنرانی می‌کنند.

در نشست دوم، «محسن اسماعیلی» از نقش رسانه‌ی ملی در بسط عدالت و احیای حقوق عامه، «رضا غلامی»، درباره‌ی موضوع مبانی نظری و فرهنگی عدالت رسانه‌ای و «حسین عیوضلو»، درباره‌ی رسانه ملی و عدالت اقتصادی سخنرانی می‌کنند.

این نشست از ساعت ۹ تا ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه برگزار می شود و علاقمندان به حضور مجازی در این نشست‌ها می‌توانند به آدرس /‏/‏b۲n.ir/z۲۴۴۵۲ مراجعه کنند. هم‌چنین نشست‌های مذکور از طریق سامانه‌ی مجازی دانشگاه به آدرس ims.irib.ac.ir در دسترس اساتید و دانشجویان خواهد بود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X