برگزاری 16 نشست و آیین رونمایی در بیست‌ونهمین دوره‌ی هفته کتاب

شماره مطلب:
1208
چهارشنبه 1400/08/26 08:46

برگزاری 16 نشست و آیین رونمایی در بیست‌ونهمین دوره‌ی هفته کتاب

خانه‌ی کتاب و ادبیات ایران تا اول آذرماه میزبان بیست‌ونهمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است و در این ایام، 16 نشست و آیین رونمایی در این مجموعه برگزار می‌شود.

خانه‌ی کتاب و ادبیات ایران تا اول آذرماه میزبان بیست‌ونهمین دوره‌ی هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران است و در این ایام، 16 نشست و آیین رونمایی در این مجموعه برگزار می‌شود. این برنامه‌ها شامل ۹ نشست تخصصی در حوزه‌ی کتاب به همراه ۷ آیین رونمایی از کتاب است.

نشست «نقش بازاریابی در رفع نابسامانی نظام تولید، توزیع و ترویج کتاب» و رونمایی از هفت رمانِ هفت نویسنده‌ی کتاب با موضوع دفاع مقدس و انقلاب‌ اسلامی از دیگر برنامه‌های روز سه‌شنبه می‌باشد. رونمایی از مجموعه شعر «از خاک تا افلاک» روز چهارشنبه 26 آبان، مصادف با روز «کتاب؛ زبان فارسی، شعر و ادبیات داستانی» ساعت 10 در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. هم‌چنین در ادامه‌ی برنامه‌های روز چهارشنبه، نشست تخصصی «کیفیت‌سنجی ترجمه‌ی کتاب، چرایی و چگونگی» با حضور فرزانه فرحزاد، محمّدرضا اربابی و علیرضا خان‌جان ساعت 14 در سرای اهل قلم برگزار می‌شود. برنامه‌ی دیگر روز چهارشنبه، نشست «موزه‌های خواندنی و کتاب‌های تماشایی» است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X