تولید محتوا‌های تخصصی برای ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی

شماره مطلب:
1489
دوشنبه 1400/10/13 11:49

تولید محتوا‌های تخصصی برای ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی

«حجت‌الاسلام محمد جنتی»؛ مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از تولید محتوا‌های متعدد به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: دغدغه‌ی اصلی ما در ایام فاطمیه، بحث «ارتقاء و جایگاه مادری» است.

«حجت‌الاسلام محمد جنتی»؛ مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از تولید محتوا‌های متعدد به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: دغدغه‌ی اصلی ما در ایام فاطمیه، بحث «ارتقاء و جایگاه مادری» است و معتقدیم اگر جایگاه مادری در جامعه ارتقاء پیدا کند حتماً بسیاری از مسائل دیگر هم‌چون فرزندآوری نیز حل خواهد شد. وی با اشاره به تولید کتاب «فاطمی دیگر» افزود: این کتاب به قداست و ویژگی مادری و عبادت‌های خانوادگی از منظر حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) می‌پردازد که شامل سخنرانی‌ها و محتوا‌های منبری است که تاکنون بیش از پنج هزار جلد از این کتاب در کشور توزیع‌ شده و به‌صورت مجازی نیز در اختیار مبلغین قرار گرفته است.

وی افزود: بخش دیگری از محتوا‌های تولید شده در مورد مکتب حاج قاسم سلیمانی است و برای این‌که بتوانیم توصیف خوبی از شخصیت و مکتب حاج قاسم داشته باشیم لازم است حتماً به سمت تولید محتوا‌های تخصصی حرکت کنیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X