جشنواره‌ی بین‌المللی «رسام»؛ آینه‌ی تمام‌نمای افتخارات دفاع مقدس

شماره مطلب:
1573
سه شنبه 1400/10/21 11:08

جشنواره‌ی بین‌المللی «رسام»؛ آینه‌ی تمام‌نمای افتخارات دفاع مقدس

سومین دوره‌ی این جشنواره قرار است در ۲۹ دی‌ماه در منطقه‌ی آزاد اروند پس از پخش آثار برگزیده در سینماهای آبادان و خرمشهر برگزار شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» سعی دارد آینه‌ی تمام‌نمای افتخارات ماندگار تاریخ کشورمان باشد و با استفاده از ظرفیت هنری هنرمندان و تولیدات فاخر، در تمام عرصه‌های هنر از ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت حراست کرده و ترازویی برای ارزیابی عملکرد هنرمندان باشد. این جشنواره، موضوعات دفاع مقدس، مقاومت، مدافعان حرم، مدافعان امنیت وطن، ولایت‌مداری و بصیرت را شامل می‌شود و هدف‌اش بازشناسی نقش بی‌بدیل دوران دفاع مقدس در اقتدار ملی و امنیت پایدار ایران اسلامی در دنیای پرتلاطم امروز است.

سومین دوره‌ی این جشنواره قرار است در ۲۹ دی‌ماه در منطقه‌ی آزاد اروند پس از پخش آثار برگزیده در سینماهای آبادان و خرمشهر برگزار شود و از هنرمندان برگزیده‌ی داخلی و خارجی تجلیل خواهد شد. بنابراین گزارش، «سرهنگ محمود سزاوار»؛ رییس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در گفت‌وگو با «دفاع‌پرس»، از برگزاری آخرین نشست هیئت داوران انتخاب برترین آثار سومین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت رسام خبر داد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X