حمایت از تولیدات تئاترِ شاهد و ایثارگر در جشنواره‌ی تئاتر خیابانی مریوان

شماره مطلب:
1104
یکشنبه 1400/08/9 12:32

حمایت از تولیدات تئاترِ شاهد و ایثارگر در جشنواره‌ی تئاتر خیابانی مریوان

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که از تولیدات و اجراهای هنرمندان تئاتر شاهد و ایثارگر در پانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر خیابانی مریوان حمایت می‌کند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد که از تولیدات و اجراهای هنرمندان تئاتر شاهد و ایثارگر در پانزدهمین جشنواره‌ی تئاتر خیابانی مریوان حمایت می‌کند. «سیدمرتضی حسینی» به «مهر» گفت: تعداد کثیری از هنرمندان تئاتر شاهد و ایثارگر در جشنواره‌ی بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به اجرای آثار خود در این حوزه می‌پردازند و مایه‌ی افتخار است که در مهم‌ترین رویداد تخصصی تئاتر خیابانی کشور، شاهد اجرای نمایش‌های حرفه‌ای و تاثیرگذار این هنرمندان هستیم. وی تأکید کرد: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی، اداره‌ی کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد تا از تولیدات و اجراهای این هنرمندان حمایت به عمل آورد.

وی حضور جمع هنرمندان شاهد و ایثارگر را در شهرستان شهیدپرور مریوان که بیش از یک هزار شهید و ۵۰۰ جانباز به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند، مغتنم دانست و این موضوع را به عنوان یکی از ویژگی‌های جشنواره‌ی تئاتر خیابانی مریوان بر شمرد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X