خانواده‌ها مستند «قاسم» را در سینماها پسندیدند

شماره مطلب:
1521
شنبه 1400/10/18 11:23

خانواده‌ها مستند «قاسم» را در سینماها پسندیدند

نمایش مستند قاسم که همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار دل‌ها از سوی سازمان سینمایی برای اکران در سینماهای کشور پیش‌بینی شده بود، استقبال گسترده مردم و خانواده‌ها را در پی داشت.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نمایش مستند  قاسم که همزمان با دومین سالگرد عروج ملکوتی سردار دل ها از سوی سازمان سینمایی برای اکران در سینماهای کشور پیش‌بینی شده بود، استقبال گسترده مردم و خانواده‌ها را در پی داشت. نمایش ‎این مستند روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در ۱۱۰ سینما، ۱۲۶ سالن و با ۱۳۶ سانس در سینماهای کشور و استان ها آغاز شد؛ اکران مستند قاسم با همکاری حوزه هنری برای اکران در سینماهای کشور صورت گرفت.

همچنین دستگاه های سینماسیارِ انجمن سینمای جوانان ایران در طرحی پنج روزه، اقدام به نمایش مستند قاسم در ۱۷۵ نقطه شهرهای مختلف کشور کردند. مستند قاسم به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی مهدی فارسی و نویسندگی محمدرضا ابوالحسنی محصول مرکز مستند حقیقت است. این اثر بیوگرافی ۴۰ سال سربازی شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت می‌کند؛ یک بیوگرافی کامل از زندگی حاج قاسم از تولد تا اتفاقات بین المللی که شهید سردار سلیمانی در آن دخیل بود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X