دوران دشوار زندگی «علیرضا بیرانوند» فیلم سینمایی شد

شماره مطلب:
1157
چهارشنبه 1400/08/19 03:52

دوران دشوار زندگی «علیرضا بیرانوند» فیلم سینمایی شد

در گزارشی که بنیباد سینمایی فارابی از تولیدات جدیدش ارائه کرد، اسم فیلمی درباره‌ی زندگی «علیرضا بیرانوند»؛ دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به چشم می خورد.

در گزارشی که بنیباد سینمایی فارابی از تولیدات جدیدش ارائه کرد، اسم فیلمی درباره‌ی زندگی «علیرضا بیرانوند»؛ دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان به چشم می خورد. فیلم سینمایی «بی رو» به نویسندگی و کارگردانی «مرتضی‌علی عباس‌میرزایی»، درباره‌ی زندگی توأم با مشکلات «علیرضا بیرانوند»؛ دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دوران آغاز به کارش می‌باشد. فیلم تلاش‌های یک نوجوان علاقه‌مند به فوتبال را برای رسیدن به سکوهای جهانی نشان می‌دهد تا امید را در بین نوجوانان زنده کند و نمونه‌ای را برای آن‌ها به تصویر درآورد.

در این گزارش عنوان شده که وضعیت تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در سال ۱۴۰۰، نمایشگر ارائه‌ی آثاری در دوران کرونا است که با هدف «نمایش آثار ارزشمند در حوزه‌ی سینمای انقلابی، دینی و اجتماعی با رویکرد «خانواده، اخلاق و امید» تهیه شده تا ضمن بهره‌گیری از همه‌ی ظرفیت‌های سینمایی ایران» آثار متنوعی تولید شود. آثاری که در حال آماده سازی برای حضور در چهلمین جشنواره‌ی فیلم فجر هستند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X