روایتی از همسر شهید محسن امیدی در کتاب «هما»

شماره مطلب:
1685
یکشنبه 1400/11/3 01:50

روایتی از همسر شهید محسن امیدی در کتاب «هما»

کتاب «هما» عاشقانه‌ای است از مهر، محبت و فداکاری «هما شالباف‌زاده» در همراهی با همسر شهیدش «سردار شهید محسن امیدی» از فرماندهان تیپ انصار‌الحسین همدان که به تازگی منتشر شد.

کتاب «هما» عاشقانه‌ای است از مهر، محبت و فداکاری «هما شالباف‌زاده» در همراهی با همسر شهیدش «سردار شهید محسن امیدی» از فرماندهان تیپ انصار‌الحسین همدان که به تازگی منتشر و در غرفه‌ی مجازی سوره‌ی مهر با تخفیف ۲۵درصدی عرضه شده است. «جمشید طالبی» نویسنده‌ی کتاب در این خصوص گفت: «شهید امیدی»، معلمی انقلابی در شهرستان نهاوند استان همدان بود که پس از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران درآمد و با فرماندهی در گردان ۱۵۶ حر، ۱۵۴ حضرت علی‌اکبر، عملیات‌های والفجر ۲ و ۵ و ۸، شب عاشورایی بدر و عملیات انصار در جنگ تحمیلی نقش‌آفرین بود و در علمیات ۲۰‌شهریور سال ۶۵ جزیره‌ی مجنون، به فیض شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به این‌که موضوع اصلی این کتاب از دل مصاحبه‌های کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» پدیدار شده است، افزود: این کتاب به وقایع انقلاب و دفاع مقدس در خوزستان، مشکلات مهاجرت زنان به سایر استان‌های کشور و ازدواج ساده و صمیمی «شهید امیدی» به روایت‌گری همسرش می‌پردازد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X