روایت زندگی سه‌برادر شهید و یک‌زندگی اسلامی ایرانی

شماره مطلب:
1543
دوشنبه 1400/10/20 12:01

روایت زندگی سه‌برادر شهید و یک‌زندگی اسلامی ایرانی

کتاب «سومین پلاک» به غیر از پرداخت به «شهید جواد واضحی‌فرد» و دو برادرش، سبک زندگی یک خانواده‌ی مسلمان ایرانی در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را روایت می‌کند.

کتاب «سومین پلاک» به غیر از پرداخت به «شهید جواد واضحی‌فرد» و دو برادرش، سبک زندگی یک خانواده‌ی مسلمان ایرانی در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ را روایت می‌کند. «شهید جواد واضحی‌فرد»؛ مسئول پرسنلی لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله و‌سلم) است و کتاب «سومین پلاک» به‌صورت یک‌زندگینامه‌ی مستند توسط نشر ۲۷ بعثت منتشر شده است. این‌کتاب به تحقیق «زهرا زمانی» و قلم «فاطمه وفایی‌زاده» در طول دو سال به نگارش درآمده و شامل خاطرات اطرافیان «شهید جواد واضحی‌فرد» در یک بازه‌ی زمانی بیست و چهارساله است؛ خاطراتی که از او در ذهن اطرافیان‌اش به یادگار مانده است.

نویسنده‌ی کتاب «سومین پلاک» می‌گوید: نوشتن از این آدم‌های بزرگی که روی تهذیب نفس خودشان کار می‌کردند و همه‌ی اینها نتیجه‌ی صفای باطن پدر و مادری بود که آنها را پرورش دادند، کار آسانی نبود. عبدالحسین واضحی‌فرد که به لقمه‌ی حلال اعتقاد داشت و تمام تلاشش را در این جهاد اکبر به کار می‌برد. مادر این شهیدان هم در این راه کم از پدر نداشت.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X