رونمایی از سه جلد کتاب با موضوع «تربیت کریمانه»

شماره مطلب:
1670
شنبه 1400/11/2 12:07

رونمایی از سه جلد کتاب با موضوع «تربیت کریمانه»

رونمایی از آثار جدید مجموعه کتاب «من دیگر ما»، در روز یکشنبه هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام)، سالن مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی و از ساعت ۱۵:۱۵ تا ۱۷:۳۰ انجام می‌شود.

مجموعه «من دیگر ما» برای بسیاری از والدینی که دغدغه‌ی تربیت دینی دارند، کتاب‌های نام‌آشنایی هستند. تاکنون هفت جلد از این مجموعه منتشر شده که استقبال خوب خانواده‌ها، این کتاب‌ها را به چاپ‌های متعدد رسانده است، به طوری که برخی از مجلدات این مجموعه بیش از چهل بار به چاپ رسیده است. به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، سه جلد جدید این مجموعه با موضوع کرامت و نقش آن در تربیت، بیشتر به دوره نوجوانی می‌پردازد و اهمیت تربیت کریمانه و مهارت‌های آن را تحلیل و بررسی می‌کند. «حجت‌الاسلام محسن عباسی ولدی» در این خصوص اظهار داشت: ریشه‌ی بسیاری از مشکلات تربیتی نسل جدید، غفلت از تربیت کریمانه است. مطالعه‌ی این کتاب‌ها نشان می‌دهد که چرا برخی از تلاش‌های تربیتی والدین، به نتیجه‌ی مطلوب نمی‌رسد.

وی گفت: رونمایی این آثار در روز یکشنبه هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام)، سالن مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی و از ساعت ۱۵:۱۵ تا ۱۷:۳۰ انجام می‌شود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X