رویداد هنری «پرچم ایران بالاست» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
1655
چهارشنبه 1400/10/29 01:46

رویداد هنری «پرچم ایران بالاست» برگزار می‌شود

به گفته مدیر حوزه‌ی هنری استان تهران، در رویداد هنری «پرچم ایران بالاست»، شش استاد هنر‌های تجسمی در کنار هنرمندان دیگر طی سه روز آثاری درباره‌ی «پرچم ایران» خلق می‌کنند.

«علی فروزانفر»؛ مدیر حوزه‌ی هنری استان تهران در نشست خبری رویداد هنری «پرچم ایران بالاست» گفت: در این رویداد، شش استاد هنر‌های تجسمی در کنار هنرمندان دیگر طی سه روز آثاری درباره‌ی «پرچم ایران» خلق می‌کنند. وی افزود: این رویداد محدود به تهران نیست و از اقصی نقاط کشور هنرمندانی مشارکت دارند. آثار تولیدشده در این رویداد، در جشن راهپیمایی ۲۲ بهمن در قالب سربند، آویز خودرویی و پرچم نمود خواهد داشت. وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ هنرمند ثبتنام کردند که ۴۰ هنرمند پذیرش شدند و اعلام کردیم ظرفیت پُر شده است. خانه‌ی اتحادیه در خیابان لاله‌زار برای میزبانی فراهم شده و روز پنج‌شنبه هم امکان بازدید از روند تولید محصول وجود دارد.

در این نشست، «مرتضی اعلایی»؛ مدیر خانه‌ی ماهد گفت: یکی از مظلوم‌ترین نماد‌های ملی، پرچم کشورمان در زندگی مردم است. حتی پرچم باکیفیتی که امکان استفاده در سردر منزل را داشته باشد، کمبودش حس می‌شود. رویداد «پرچم ایران بالاست» برای رفع این نقیصه تلاش می‌کند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X