سینمای مستند، مخاطب را فریب نمی‌دهد

شماره مطلب:
1461
سه شنبه 1400/10/7 12:55
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی:

سینمای مستند، مخاطب را فریب نمی‌دهد

غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی معتقد است سینمای مستند مشکلات را به وضوح به نمایش می‌گذارد و قصد ندارد مخاطب را فریب بدهد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در خانه پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت درباره کارکرد سینمای مستند برای رسیدگی به مشکلات صحبت کرد.
 

منتظری درباره اقدامات انجام شده جهت رسیدگی به مشکلات هنرمندان گرگان با استفاده از سینمای مستند گفت: ما نشست‌های مختلفی را با هنرمندان استان گرگان، در رابطه با موضوعات مختلف برگزار می‌کنیم. هفته گذشته یکی از بحث‌های ما انجمن سینمای جوان بود که فهرستی از مشکلاتشان را آماده کردند، موضوعات را بررسی کردیم و قرار است نشستی در تهران برگزار کنیم و به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.
 

نماینده مردم گرگان ادامه داد: ده سال مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بودم و همان زمان جشنواره‌های متعددی را در گلستان برگزار می‌کردیم که محور اصلی آن انجمن سینمای جوان استان بود.


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت برگزاری جشنواره سینماحقیقت گفت: سینماحقیقت و اساسا مستند باعث می‌شود تا مشکلات به وضوح دیده شوند، مورد بررسی قرار بگیرند و هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شود. یکی دیگر از ویژگی‌های سینمای مستند این است که کسی را فریب نمی‌دهد و سیاهنمایی ندارد.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X