شرح رساله‌ی حقوق امام سجاد (علیه‌السلام) در برنامه‌ی «درس‌هایی از قرآن»

شماره مطلب:
1865
دوشنبه 1401/01/15 11:21

شرح رساله‌ی حقوق امام سجاد (علیه‌السلام) در برنامه‌ی «درس‌هایی از قرآن»

برنامه‌ی «درس‌هایی از قرآن» در برنامه‌ی رمضانی امسال، رساله‌ی حقوق امام سجاد (علیه‌السلام) از صحیفه‌ی سجادیه را شرح خواهد داد.

برنامه‌ی «درس‌هایی از قرآن» در برنامه‌ی رمضانی امسال، رساله‌ی حقوق امام سجاد (علیه‌السلام) از صحیفه‌ی سجادیه را شرح خواهد داد. به گزارش فارس، در این مجموعه برنامه‌ها، حق قرآن در صحیفه‌ی سجادیه، حق روزه از نگاه اهل بیت علیهم‌الاسلام، اهمیت تقویت معرفت به امام زمان علیه‌السلام و ... از جمله موضوعاتی است که «حجت‌الاسلام قرائتی» درباره‌ی آن صحبت می‌کنند. برنامه‌ی «درس‌هایی از قرآن» به تهیه‌کنندگی «محمود متوسل» و در گروه معارف اسلامی تهیه شده است و در ایام ماه مبارک رمضان هر شب حدود ساعت ۲۰:۱۵ پخش می‌شود.

 هم‌چنین ویژه برنامه‌ی افطار شبکه‌ی پنج سیما که هر شب از کربلا پخش می شود، «هیوا» نام دارد که به تهیه‌کنندگی «حسین فرزندی» با نگاهی به موضوع خانواده از نخستین روز ماه مبارک رمضان، حوالی افطار با اجرای «دکتر عاطفه میرسیدی»، میزبان مهمانانی است با قصه‌ها و روایتی متفاوت از زندگی خانواده‌های ایرانی. این برنامه توسط مرکز رسانه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی و گروه اجتماعی شبکه‌ی پنج سیما تهیه شده است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X