شیوه‌نامه حمایت از تولید مستند و انیمیشن در مرکز گسترش منتشر شد

شماره مطلب:
2025
دوشنبه 1401/02/19 08:54

شیوه‌نامه حمایت از تولید مستند و انیمیشن در مرکز گسترش منتشر شد

شیوه نامه حمایت از تولید آثار مستند و انیمیشن در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در سال 1401 ، شنبه 17 اردیبهشت ماه اعلام ‌شد.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به عنوان متولی سینمای مستند، تجربی و انیمیشن در کشور با هدف اصلاح چرخه تولید، افزایش سهم از بازار تصویری جهان و حضور مؤثر در رویدادهای فرهنگی و سینمایی، به جذب، حمایت، تولید و توزیع آثار هنری نوآورانه و متمایز که نگاه اسلامی - ایرانی را با استانداردهای بین‌المللی عرضه کند، می‌پردازد.

با توجه به اهداف و ماموریتی که برای مرکز تعریف شده است، زمینه عرضه تولیدات در رسانه های فراگیرتر نظیر تلویزیون و سامانه ویدئوهای درخواستی (VOD) نیز دنبال می‌شود.

شیوه های حمایت مرکز از فعالیت ها و گردش کار مربوط به هر بخش به این شکل است: 1) حمایت از تولید فیلم مستند (کوتاه، نیمه بلند و بلند)، 2) حمایت از تولیدات فیلم مستند در استان‌ها، 3) حمایت از تولید فیلم مستند با مشارکت خارجی،4) حمایت از تولید انیمیشن کوتاه، 5) حمایت از تولید انیمیشن نیمه‌بلند و 6) حمایت از تولید انیمیشن بلند سینمایی.

شیوه‌نامه حمایت از تولید آثار مستند و انیمیشن در سایت مرکز به نشانی defc.ir  بارگذاری شده و زیر عنوان «تولید» برای فعالان سینمای مستند و انیمیشن قابل دسترسی است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X