فصل فرهنگی جشنواره‌ی فرهنگی هنری «ایثار» برگزار می‌شود

شماره مطلب:
1008
چهارشنبه 1400/07/21 10:03

فصل فرهنگی جشنواره‌ی فرهنگی هنری «ایثار» برگزار می‌شود

در نشست اعضای ستاد دبیرخانه‌ی نخستین جشنواره‌ی استانی فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان‌های استان تهران اعلام شد که این رویداد به صورت فصل فرهنگی و از هفته‌ی وحدت تا نیمه‌ی دوم آذرماه برگزار می‌شود.

در نشست اعضای ستاد دبیرخانه‌ی نخستین جشنواره‌ی استانی فرهنگی و هنری «ایثار» شهرستان‌های استان تهران اعلام شد که این رویداد به صورت فصل فرهنگی و از هفته‌ی وحدت تا نیمه‌ی دوم آذرماه برگزار می‌شود. «شاهین عسگریان»؛ قائم‌مقام دبیر جشنواره ضمن قرائت بخشی از وصیت‌نامه‌ی «شهید مسعود غلامی»، عنوان کرد: این جشنواره قرار است در بازه‌ی زمانی بیشتر و در شهرهای بیشتری برگزار شود و ۱۳ تا ۱۹ آذر بخش پایانی جشنواره خواهد بود که ۴ شهر به عنوان شهر اصلی که تجمیعی است و ۴ شهر نیز اضافه خواهد شد تا از ظرفیت‌های آن‌ها نیز استفاده شود.

در ادامه، «مرتضی اسدی‌مرام»؛ دبیر هنری این رویداد گفت: فصل فرهنگی «ایثار» با بخش سرود و برگزاری نمایشگاه عکس هم‌زمان با هفته‌ی وحدت آغاز می‌شود و سیر نمایشگاهی این رویداد در تمام شهرستان‌های استان تهران ادامه پیدا می‌کند. همچنین قرار است بخش «تئاتر سیار» نیز در این فصل فرهنگی در فضاهای باز شهرستان‌های مختلف اجرا شود تا مردم بیشتری از برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X