محمد کاسبی: با پول بیت‌المال خلاف جهت انقلاب فیلمسازی کنید، پودر می‌شوید

شماره مطلب:
2748
شنبه 1401/08/7 12:46

محمد کاسبی: با پول بیت‌المال خلاف جهت انقلاب فیلمسازی کنید، پودر می‌شوید

محمد کاسبی از حرمت بیت‌المال گفت.

محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت که به دلیل بیماری قلبی مدتی است در بستر بیماری است، در دومین شب سینمایی سوره که از او به‌پاس زحماتش تجلیل به عمل آمد، حضور نداشت،اما  در گفتگوی ویدیویی به بیان صحبت‌هایی درباره شکل‌گیری حوزه هنری و فعالیتش در این سازمان پرداخت که در بخشی از آن آمده است.من در زمان فعالیتم در حوزه هنری، چندین بار در جمع‌هایمان به بچه‌ها گفتم که به اسم و برکت نام حضرت زهرا (س) و علی ابن ابی‌طالب (ع) است که به ما بودجه می‌دهند؛ چون این انقلاب به این دو بزرگوار که بنیان‌گذارمذهب شیعه هستند بسیار مدیون است؛ حواستان باشد که بیت‌المال به حرمت اسم این دو بزرگوار در اختیار ما قرار می‌گیرد و از آن درست استفاده کنیم.

این هنرمند پیشکسوت خطاب به فیلم‌سازانی که در دوره‌های جدید حوزه هنری با این ارگان همکاری می‌کنند، اظهار داشت: ای جوانانی که برای به دست آوردن دل حوزه هنری اولین فیلم خود را با این ارگان و با موضوع جنگی ساخته و فیلم‌های بعدی خود را در کشورهای دیگر و با مضمون‌هایی می‌سازید که قابل پخش در ایران نیست و حوزه هنری نمی‌تواند از آن دفاعی کند، شما پودر می‌شوید! چون شما پول بیت‌المال را در جهت فیلم‌سازی درراه انقلاب دریافت کردید و از آن در جهت‌های دیگر استفاده کردید. حوزه هنری افرادی را می‌خواهد که عاشق انقلاب باشند.

او در پایان این گفتگوی ویدیویی اظهار داشت: امیدوارم به قول مقام معظم رهبری، خدا به همه شما بصیرت بدهد؛ بصیرت یعنی شناخت و آگاهی و کسی که این دو را داشته باشد منحرف نمی‌شود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X