معرفی ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی بسیج در «رادیو ایران»

شماره مطلب:
1236
یکشنبه 1400/08/30 02:35

معرفی ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی بسیج در «رادیو ایران»

شبکه‌ی رادیویی ایران در آستانه‌ی فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته‌ی بسیج، برنامه‌های مختلفی را برای شنوندگان تدارک دیده است.

شبکه‌ی رادیویی ایران در آستانه‌ی فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته‌ی بسیج، برنامه‌های مختلفی را برای شنوندگان تدارک دیده است. برنامه «سلام صبح بخیر» از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۶:۳۵صبح، «خانه و خانواده»، ساعت ۰۹:۰۰ صبح و «نمودار» از ساعت ۱۰:۲۰ پخش می‌شود. برنامه‌ی  «به افق آفتاب»، بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج را پخش می‌کند و فعالیت‌ پایگاه‌های فرهنگی بسیج در مساجد را انعکاس می‌دهد.

برنامه‌ی «پلاک هشت» ساعت ۱۳:۳۰ و «کافه هنر» در ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود. هم‌چنین «ایرانشهر» که از تفکر بسیجی برای حل مشکلات می‌گوید، بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ پخش می‌شود. «راه شب»‌ها نیز مروری بر عملکرد نیرو‌های بسیج، جانبازان و ایثارگران دارد و هر بامداد ساعت ۰:۳۰ پخش می‌شود.

در برنامه‌های دیگر «رادیو ایران» نیز مانند «راه امام کلام امام»، «نشانی»، «خیابان ایران»، «بحث روز»، «رویای آندلس» و «خاستگاه مقاومت» با توجه به هفته‌ی بسیج، به تلاش‌های این نیرو‌های مخلص پرداخته می‌شود.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.
X